​​​Florius bedankt u voor “Gouden Oor Erkenning” 

Gouden Oor Erkenning


 

Florius ontving op 5 juli 2017 de “Gouden Oor Erkenning” voor het goed luisteren naar onze klanten en het geven van de juiste opvolging aan de feedback. Wij zijn blij met de erkenning en we zijn er trots op dat we dit predicaat de komende jaren mogen uitdragen! Dankzij uw feedback kunnen wij onze dienstverlening steeds blijven verbeteren. 


De Gouden Oor Erkenning 

De stichting Het Gouden Oor analyseert organisaties in hoeverre zij echt luisteren naar de klant en ook daadwerkelijk wat met de feedback doen. Voorafgaand aan de certificering werd getoetst op een aantal punten, zoals het belang van de klant centraal stellen, het adequaat opvolgen van klantreacties en de klantgevoeligheid. Aan de hand van de uitkomsten bepaalt Gouden Oor of een organisatie de Erkenning krijgt. De drie belangrijkste terugkoppelingen uit het rapport: 

  • ​​Met de intentie om mee te bewegen met haar klanten, worden oplossingen gevonden voor een grote hoeveelheid klantvragen. 

  • Medewerkers zijn opgewekt en servicegericht. Ze handelen de vraag professioneel af en zijn in staat om zo in korte tijd een goede verstandhouding op te bouwen. 

  • Florius reageert met een vooruitstrevende dosis flexibiliteit (“meebewegen”). 

​Het Gouden Oor 

Het Gouden Oor staat symbool voor het luisterend vermogen van een organisatie voor haar klanten. Het Gouden Oor accentueert het belang van “gehoor geven aan klanten” in de betekenis van: luisteren om in overeenstemming daarmee te handelen. Het Gouden Oor wortelt in het geloof dat feedback van klanten organisaties helpt. Het helpt de klantrelatie te behouden en te versterken, de reputatie goed te houden en processen en producten te verbeteren. ​


 

Lees meer over het Gouden Oor