Hoewel het al mogelijk is, kan het zijn dat je je nog niet bewust was van de eenvoudige manieren om toestemming te verkrijgen voor het delen van hypotheekgegevens. Via zowel mijnFAN als mijnFlorius kan je dit proces snel en moeiteloos regelen zonder telefonische tussenkomst. Beide platforms zorgen voor een gestroomlijnd proces dat tijd bespaart en de klantbeleving vereenvoudigt.


Belangrijkste voordelen voor jou

  • Flexibiliteit: kies het platform dat het beste aansluit bij de behoeften van jouw klanten.
  • Efficiëntie: versnel het proces en zorg voor een soepele ervaring voor jouw klanten.
  • Gebruiksgemak: met slechts enkele klikken verkrijg je toegang tot alle benodigde informatie.

Op Florius.nl vind je een instructie voor je klanten en op FAN werkt het als volgt:

Ga naar mijnFAN -> Mijn klanten -> Toestemming klantgegevens inzien -> Toestemming vragen.
Let op: je klant moet wel een mijnFlorius account hebben.


Goed om te weten!

Vanaf 2 januari 2025 vragen we ook bij mutatieoffertes – of het nu gaat om verhogingen, omzettingen, of ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid – aan klanten of zij toestemming willen geven voor het delen van hun gegevens. Zo kan je nog beter inspelen op de behoeften van je klanten en hen een gepersonaliseerde en gerichte service bieden.