Waar een wil is...

Dat is het thema van onze nieuwe merkcampagne die maandag 25 mei live gaat.


Nieuwe tijden, nieuwe woonplannen, nieuwe uitdagingen. Wij gaan ze aan met hetzelfde optimisme als dat van de plannenmakers zelf. Plannen voor een groter huis, eindelijk een tuin, toch die verbouwing...  Ook in deze tijd. En wij geven ze groot gelijk. 

Vanaf 25 mei zijn we live. Maar wil je alvast een kijkje nemen op onze campagnepagina? Dan kan dat natuurlijk.  

Waar ga je ons tegenkomen?
De merkcampagne is deze keer 100% online. Je kan ons 6 weken lang op allerlei plekken tegenkomen. 

We richten ons op huiseigenaren met plannen om binnen 2 jaar te verhuizen. Dus wij zijn daar, waar zij ook zijn. We gebruiken Facebook, Twitter, verschillende websites zoals Funda, Huispedia, AD wonen en nog vele andere. 

 

Nieuwe huisstijl nu ook voor iedereen zichtbaar

Tegelijk met de campagne gaat ook de nieuwe huisstijl live voor consumenten. Jij hebt hier natuurlijk al eerder mee kennisgemaakt. Nu gaan we echt naar buiten met onze frisse, energieke nieuwe kleuren, beelden en stijl.

Naast groen en blauw hebben we voor klanten roze als extra kleur. Dat is dus net even anders dan het paars in de uitingen voor intermediairs. Vanaf nu zal iedereen op steeds meer plekken de nieuwe huisstijl gaan tegenkomen.