Bij Florius werken we continu aan verbeteren van onze dienstverlening aan het intermediair. Om het contact tussen jou en je Operationsteam te optimaliseren, verbeteren we onze service per 1 mei 2025. Zo hopen we je in de toekomst nóg beter te kunnen ondersteunen. Hieronder lees je wat dit voor jou betekent.
Vanaf 1 mei werken we met specialisten op acceptatie én beheer. Zo wordt jouw vraag direct in het juiste team belegd en heb je sneller antwoord.
De specialisten van acceptatie weten alles van nieuwe hypotheekaanvragen, oversluiten en het meenemen van je hypotheek. Onder beheer vallen beheerprocessen zoals verhogingen en omzettingen.
Specialisten op acceptatie en beheer
Vanaf 1 mei werken we met specialisten op acceptatie én beheer. Zo wordt jouw vraag direct in het juiste team belegd en heb je sneller antwoord.
De specialisten van acceptatie weten alles van nieuwe hypotheekaanvragen, oversluiten en het meenemen van je hypotheek. Onder beheer vallen beheerprocessen zoals verhogingen en omzettingen.
Wat verandert er voor jou?
Als je telefonisch contact opneemt met Operations word je vanaf 1 mei door middel van een keuzemenu verder geholpen. Je kan kiezen uit:
- Vragen over een nieuwe lening, meenemen of oversluiten
- Vragen over verhogingen, omzettingen of andere beheerprocessen
- Vragen over FAN
Zo krijg je meteen de juiste collega aan de lijn en kan jouw vraag of verzoek snel opgepakt worden.
Op de contactpagina vind je terug welke collega's er in jouw Operationsteam zitten. En wie van hen verantwoordelijk zijn voor acceptatie en wie voor beheer. Er wijzigt niets aan de contactgegevens of jouw pincode.
Heb je vragen?
De service die je van ons gewend bent blijft natuurlijk hetzelfde. En heb je vragen? Dan kan je altijd contact opnemen met je relatiemanager.