Florius implementeert een nieuwe mogelijkheid via HDN waarmee de adviseur de actuele leninggegevens van Florius-klanten direct kan opvragen in zijn eigen adviespakket. De adviseur kan hiermee altijd vertrouwen op de meest actuele en nauwkeurige klantgegevens, waardoor hij advies op maat kan geven met de kracht van actuele klantdata. Dit betekent minder gedoe, minder fouten en meer tijd voor de klant. En de klant is hiermee nog meer verzekerd van een op maat gemaakt advies.
Als de adviseur werkt met het adviespakket ‘Elements’, kan hij de nieuwe functionaliteit al gebruiken en ervan profiteren. Florius verwacht dat deze functionaliteit ook snel in de andere pakketten beschikbaar komt.
Eenvoudig in drie stappen
De adviseur kan in enkele minuten en in drie eenvoudige stappen gebruik maken van deze nieuwe functionaliteit:
Karin Polman, directeur van Florius: “Onze nieuwe functionaliteit sluit naadloos aan bij het convenant om het delen van brondata binnen de hypotheekketen te versnellen. Door deze innovatieve oplossing kan de adviseur nu snel en gemakkelijk de benodigde actuele leninggegevens ophalen en verwerken in zijn adviespakket. Uiteraard op basis van toestemming van de klant. Dit maakt het proces niet alleen efficiënter en gemakkelijker, maar ook transparanter en betrouwbaarder. De klant is nog meer verzekerd van een op maat gemaakt advies. Zo blijft Florius voorop lopen door via digitalisering de toegevoegde waarde van de adviseur voor zijn klant te vergroten.”