​Altijd een antwoord

Complexe hypotheekaanvragen kunnen een groot deel van je tijd opslokken. Om te zorgen dat jij niet stilvalt, heeft Florius twee tools: de voorbespreekmodule en de chat. Altijd een antwoord, ook midden in de zomer.


FLO19-022_Post-02_achterkant.jpg

 

Check de slagingskans met de voorbespreekmodule

Nieuw bij Florius; de voorbespreekmodule. Via deze module kun je vóór een officiële aanvraag al bij ons checken of een hypotheekaanvraag kans van slagen heeft. Handig bij ingewikkelde aanvragen of als je een specifiek onderdeel van een dossier wilt bespreken. Zo krijg zowel jij als de klant in een vroeg stadium duidelijkheid. Klik op de button "Voorbespreken" wanneer je ingelogd bent op FAN.

 

De chat, altijd een antwoord klaar

Niemand houdt van vastlopen. Daarom staat de FAN Helpdesk chat op kantooruren voor je klaar als je een vraag hebt over onze online-omgeving. De helpdesk is er bijvoorbeeld voor inlogproblemen. En via de MO chat kan jouw acceptatieteam je helpen bij een aanvraag, een wijzigingsverzoek of bij inhoudelijke acceptatievragen.

 

Je hoeft het maar te vragen.

 

Blij met ons? Deel dan je waardering!