Adres wijzigen bij Florius
Meestal verwerkt Florius uw gewijzigde adres automatisch. Hieronder leest u in welke gevallen dit zo is, of wanneer u een verzoek tot adreswijziging schriftelijk bij ons moet indienen.
Heeft u een nieuwbouwhuis?
Als uw bouwdepot is beëindigd ontvangt u van Florius een brief waarin wij dit bevestigen. Een maand later wordt uw oude adres automatisch gewijzigd in het nieuwe.
Heeft u een bestaand huis?
Een maand nadat u de hypotheekakte bij de notaris heeft getekend, wordt uw oude adres automatisch gewijzigd in het nieuwe. Na ondertekening van de akte krijgt u van Florius een brief waarin wij dit bevestigen.
In beide gevallen (nieuwbouw- en bestaande woning) kan het zijn dat u de adreswijziging eerder wilt laten ingaan. Neem dan contact op met een medewerker van Florius.
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact op met een medewerker van Florius: 033 - 752 50 00. We helpen u graag op werkdagen van 08.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Of stel uw vraag per e-mail: service@florius.nl.
Meer informatie
Regel het zelf met mijnFlorius