​Wijzigingen doorgeven aan Florius

Wilt u een wijziging doorgeven aan Florius? Zoals bijvoorbeeld een adreswijziging of heeft u een nieuw rekeningnummer (IBAN) waarvan wij uw hypotheek kunnen afschrijven? Via mijnFlorius regelt u dit eenvoudig zelf!​

 

Geen mijnFlorius account?​

Deze kunt u eenvoudig en snel aanmaken​​.​


​​​​Rekeningnummer (IBAN) wijzigen waarvan Florius de hypotheek afschrijft

Is uw rekeningnummer veranderd waarvan wij het maandbedrag van uw hypotheek afschrijven? Via mijnFlorius regelt u dit eenvoudig zelf. 

 

 


Ingangsdatum wijziging rekeningnummer (IBAN) bij Florius

Als wij de wijziging voor de tiende van de maand hebben ontvangen, dan zorgen we ervoor dat de wijziging nog aan het einde van dezelfde maand is verwerkt.​​

Adres wijzigen bij Florius

Meestal verwerkt Florius uw gewijzigde adres automatisch. Hieronder leest u in welke gevallen dit zo is, of wanneer u een verzoek tot adreswijziging schriftelijk bij ons moet indienen.


Heeft u een nieuwbouwhuis?

Als uw bouwdepot is beëindigd ontvangt u van Florius een brief waarin wij dit bevestigen. Een maand later wordt uw oude adres automatisch gewijzigd in het nieuwe. 


Heeft u een bestaand huis? 

Een maand nadat u de hypotheekakte bij de notaris heeft getekend, wordt uw oude adres automatisch gewijzigd in het nieuwe. Na ondertekening van de akte krijgt u van Florius een brief waarin wij dit bevestigen. 


In beide gevallen (nieuwbouw- en bestaande woning) kan het zijn dat u de adreswijziging eerder wilt laten ingaan. Neem dan contact op met een mederwerker van Florius.

 

 

 

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact​ op met een medewerker van Florius: 033 - 752 50 00. We helpen u graag op werkdagen van 08.30 uur tot 21.00 uur. Of stel uw vraag per e-mail: service@florius.nl.​


Meer informatie​​​

Regel het zelf met mijnFlorius