Nieuw in mijnFlorius
MijnFlorius ziet er anders uit. Waar vindt u wat u zoekt?
MijnFlorius ziet er anders uit. Waar vindt u wat u zoekt?
Dat doet u via Zelf regelen in Mijn overzicht. Daarna kiest u voor Bouwdepot > Declaratie indienen.
Dat kunt u regelen op de pagina Partner machtigen.
Soms is het mogelijk uw rente te verlagen via renteafkoop. Of als uw rentevastperiode eindigt. Daarvoor gaat u naar de pagina Rente wijzigen. U ziet daar ook direct wat het kost om uw rente aan te passen.
U vindt uw Saldo-opgaves op de pagina Saldo-opgave. De saldo-opgave 2018 kunt u downloaden vanaf begin februari.
In het Statusoverzicht wijzigingen ziet u wat de status van uw wijziging is.
De komende periode zult u merken dat mijnFlorius wordt vernieuwd. Steeds meer pagina’s krijgen een andere uitstraling. Natuurlijk kunt u mijnFlorius gewoon blijven gebruiken zoals u gewend bent. Bijvoorbeeld om uw hypotheek aan te passen of een extra aflossing te doen. Inloggen is al veranderd en nu ziet ook het overzicht nadat u heeft ingelogd er anders uit.
Via 'Zelf regelen' in het menu kunt u onder andere zelf uw rente aanpassen en kiezen voor een andere hypotheekvorm. Bent u aan het verbouwen en heeft u een bouwdepot bij Florius? Dan dient u hier ook eenvoudig uw declaraties in.
Nieuw in het overzicht zijn de meldingen bij 'Belangrijk voor u'. U vindt hier bijvoorbeeld een melding als uw nieuwe saldo-opgave klaarstaat, of als u ons nog niet heeft laten weten of wij uw gegevens mogen delen met uw hypotheekadviseur. Voor meer informatie over de melding kunt u erop klikken.
Ga naar ‘mijn profiel’. Pas onderaan je correspondentievoorkeur aan en vink de optie ‘digitaal’ aan. Je ontvangt dan voortaan alle brieven digitaal via de Berichtenbox in mijnFlorius. Zodra er een bericht klaarstaat, ontvang je een notificatie.
Let op: ook als je voor digitaal kiest, sturen we bepaalde belangrijke brieven alsnog per post. Denk aan informatie over einde economische looptijd of een eventuele betalingsachterstand.
Op de pagina Uw adviseur kunt u kiezen aan welke adviseur u wilt dat wij uw gegevens doorgeven. Als u hiervoor toestemming geeft, ontvangt hij uw naam, adres en leninggegevens, zoals rentevastperiode, rente en de looptijd van uw hypotheek.
Do you need help in another language? Please contact us. We are available from Monday to Friday from 8.30 to 21.00 and on Saturdays from 9.00 to 17.00. We will be happy to assist.
Neem contact met ons op. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. We helpen u graag.