Nieuwsbericht

De saldo-opgave over 2025 zijn uiterlijk eind februari 2026 beschikbaar in mijnFlorius. Heeft je klant geen mijnFlorius-account of heeft hij aangegeven dat hij onze communicatie per post wil ontvangen, dan valt de saldo-opgave (ook) vanzelf op de mat. Klanten krijgen hierover binnenkort bericht.  

Post digitaal ontvangen? 

We vragen de klant om – als hij dat nog niet gedaan heeft – zijn postvoorkeur op ‘digitaal’ te zetten. Het aanpassen van de postvoorkeur is zo gedaan. En digitale communicatie is lekker duurzaam! De klant kan dit doen door in mijnFlorius naar ‘Mijn profiel’ te gaan en onder ‘Correspondentievoorkeur’ aan te geven dat de voorkeur ‘digitaal’ is. 

Nieuw wachtwoord aanvragen 

Het kan voorkomen dat je klant een nieuw wachtwoord moet aanvragen voor mijnFlorius. Dit gebeurt als hij langer dan een jaar niet ingelogd heeft. Hij kan er ook voor kiezen om in te loggen met een account met iDIN