Manieren om een account aan te maken
Account met iDIN: extra makkelijk
Maak je gebruik van internetbankieren bij een bekende Nederlandse bank? Dan kan je direct toegang krijgen tot mijnFlorius. Het enige wat je hoeft te doen is iDIN activeren. iDIN: veilig en vertrouwd inloggen via je eigen bank.
Veelgestelde vragen over mijnFlorius
Vragen over account aanmaken
Het incassokenmerk staat bij de afschrijving van je maandlasten, op je bankafschrift of in internetbankieren. Het kenmerk vind je onder 'omschrijving', 'kenmerk' of 'referentie'. Je hebt de 6 cijfers nodig die staan vóór '12NLxxx'.
Nee, helaas is het niet mogelijk om voor je Florius Praktijkvoorziening in te loggen in mijnFlorius. Wil je iets regelen of aanpassen voor je Florius Praktijkvoorziening? Neem dan contact met ons op of maak een afspraak met een onafhankelijk hyptheekadviseur.
Contact met Florius voor het regelen of aanpassen Florius Praktijkvoorziening
Contact met hypotheekadviseur voor het regelen of aanpassen Florius Praktijkvoorziening
Welke manier van aanmelden je ook kiest, je hebt altijd een mobiel telefoonnummer en je leningnummer nodig. Je vindt je leningnummer (5 tot 7 cijfers) op je saldo-opgave en hypotheekakte.
Kies je voor aanmelden met iDIN? Dan heb je naast je mobiele nummer en leningnummer ook internetbankieren van je eigen bank nodig.
Kies je voor aanmelden met mailadres en wachtwoord? Dan hen je naast je mobiele nummer en leningnummer ook het incassokenmerk van de laatste of voorlaatste incasso van je hypotheek nodig. Het kenmerk vind je onder 'omschrijving', 'kenmerk' of 'referentie', op je afschrift of in internetbankieren. Je hebt de 6 cijfers nodig die staan vóór '12NLxxxx'.