Home Hypotheek Account aanmaken

Account aanmaken voor mijnFlorius

In mijnFlorius kunt u direct online uw gegevens en onderdelen van uw hypotheek aanpassen. U vindt er ook uw leningoverzicht en saldo-opgave. U kunt op verschillende manieren een account aanmaken. Kies de manier die bij u past.


  • Account aanmaken
  • MijnFlorius app
  • Over iDIN
  • Ik heb al een account
  • Wachtwoord vergeten
  • Hulp bij inloggen
Account met iDIN: extra makkelijk 

Maakt u gebruik van internetbankieren bij een bekende Nederlandse bank? Dan kunt u direct toegang krijgen tot mijnFlorius. Het enige wat u hoeft te doen is iDIN activeren. iDIN: veilig en vertrouwd inloggen via uw eigen bank. 

 

 


Account aanmaken met iDIN
Account met e-mailadres en wachtwoord

Logt u liever in met wachtwoord? Kies dan voor een account met e-mailadres en wachtwoord. U heeft uw mobiele telefoon en het incassokenmerk van de laatste afschrijving van uw hypotheek nodig. 

 

 

Account met wachtwoord
Nieuw! Veilig en vertrouwd inloggen met iDIN
Alles over iDIN

Veelgestelde vragen over mijnFlorius 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen. Of kies voor aanmelden via iDIN. Hiervoor heeft u alleen maar internetbankieren nodig van uw eigen bank. iDIN werkt net zo makkelijk en veilig als iDEAL.

Hoe werkt iDIN?

iDIN is een dienst die ontwikkeld is door de banken. U kunt met iDIN veilig inloggen bij Florius en steeds meer andere bedrijven. U gebruikt namelijk de veilige en vertrouwde inlogmethode van uw bank. Zo hoeft u veel minder gebruikersnamen en wachtwoorden te onthouden. De werking van iDIN lijkt op die van iDEAL. Het verschil is dat u met iDIN geen betaling doet. U gebruikt internetbankieren alleen om u de identificeren. Alles over iDIN. 

Waar vind ik het incassokenmerk?

Het incassokenmerk staat bij de afschrijving van uw maandlasten, op uw bankafschrift of in internetbankieren. Het kenmerk vindt u onder 'omschrijving', 'kenmerk' of 'referentie'. U heeft de 6 cijfers nodig die staan vóór '12NLxxx'.

 

Voorbeeld incassokenmerk

Ik heb een Florius Praktijkvoorziening. Kan ik gebruikmaken van mijnFlorius?

Nee, helaas is het niet mogelijk om voor uw Florius Praktijkvoorziening in te loggen in mijnFlorius. Wilt u iets regelen of wijzigen voor uw Florius Praktijkvoorziening? Neem dan contact met ons op of maak een afspraak met een onafhankelijk hyptheekadviseur. Meer over de Florius Praktijkvoorziening. 

Wat heb ik nodig om mij aan te melden voor mijnFlorius?

Welke manier van aanmelden u ook kiest, u heeft altijd een mobiel telefoonnummer en uw leningnummer nodig. U vindt uw leningnummer (5 tot 7 cijfers) op uw saldo-opgave en op uw hypotheekakte.

Kiest u voor aanmelden met iDIN? Dan heeft u naast uw mobiele nummer en leningnummer ook internetbankieren van uw eigen bank nodig.

Kiest u voor aanmelden met mailadres en wachtwoord? Dan heeft u naast uw mobiele nummer en leningnummer ook het incassokenmerk van de laatste of voorlaatste incasso van uw hypotheek nodig. Het kenmerk vindt u onder 'omschrijving', 'kenmerk' of 'referentie', op uw afschrift of in internetbankieren. U heeft de 6 cijfers nodig die staan vóór '12NLxxxx'.

Wie is Florius?
Klanten over ons
Disclaimer
Privacyverklaring
Dienstverleningsdocument
Hypotheekvormen
Maximale hypotheek
Renteoverzicht
Mijn situatie wijzigt
Duurzaam wonen
mijnFlorius
Nieuwsbrieven
Pers
Vind een adviseur
Verwachting hypotheekrente
Service en Contact
Voorwaarden en formulieren
Klachtenregeling
Veelgestelde vragen
Zelf gegevens wijzigen
© 2022