
De kracht van goede matches
Klanten op zoek naar een hypotheekadviseur vullen op onze website hun contactgegevens en regio in, en wij zorgen voor een match met een adviseur in de buurt. Zijn ze al klant bij Florius? Dan vullen ze ook hun leningnummer in, zodat de adviseur direct over alle relevante informatie beschikt. Via deze weg vindt de klant eenvoudig de juiste adviseur, zonder ingewikkelde filters of zoekprocessen.
Bij andere banken wordt de klant geholpen door eigen adviseurs. Bij Florius sturen we de klant door naar onafhankelijke hypotheekadviseurs. Zo vormen we een driehoek waarin klant, adviseur en Florius samenwerken. Ben je dan als adviseur verplicht om producten van Florius aan te raden? Nee, zeker niet. Ons doel is de klant verder helpen. Mooi als dat met een hypotheek van Florius gebeurt, maar uiteindelijk moet de hypotheek goed bij de klant passen.
Hoe helpt de doorverwijzingfunctie op de website van Florius jou als adviseur? Het zorgt voor gratis leads en daarmee voor een verdienmodel. Dankzij het leningnummer kun je je vooraf goed voorbereiden en beter inspelen op de wensen van de klant. Dit zorgt voor hogere klantbeoordelingen en meer succesvolle interacties.
Wil je als adviseur optimaal gebruikmaken van deze mogelijkheid? Zorg dan dat je snel reageert op leads; binnen 48 uur. Daarnaast is het belangrijk om actief te zijn op sociale media en te investeren in klantreviews. Vraag niet alleen om reviews na succesvolle gesprekken, maar wees transparant door ook minder positieve ervaringen te tonen. Dit vergroot je betrouwbaarheid.
Grote ketens scoren vaak hoog op reviewsites omdat ze massaal inzetten op beoordelingen, maar als onafhankelijk adviseur onderscheid je je door authenticiteit. De behoefte aan betrouwbare en onafhankelijke hypotheekadviseurs blijft constant. Door samen te werken met Florius bereik je klanten die actief op zoek zijn naar jouw expertise, zonder dat je hiervoor hoeft te betalen. Een win-win situatie die we graag blijven faciliteren.
Wat maakt deze service uniek?
Bij andere banken wordt de klant geholpen door eigen adviseurs. Bij Florius sturen we de klant door naar onafhankelijke hypotheekadviseurs. Zo vormen we een driehoek waarin klant, adviseur en Florius samenwerken. Ben je dan als adviseur verplicht om producten van Florius aan te raden? Nee, zeker niet. Ons doel is de klant verder helpen. Mooi als dat met een hypotheek van Florius gebeurt, maar uiteindelijk moet de hypotheek goed bij de klant passen.
Gratis leads, tevreden klanten, meer interacties
Hoe helpt de doorverwijzingfunctie op de website van Florius jou als adviseur? Het zorgt voor gratis leads en daarmee voor een verdienmodel. Dankzij het leningnummer kun je je vooraf goed voorbereiden en beter inspelen op de wensen van de klant. Dit zorgt voor hogere klantbeoordelingen en meer succesvolle interacties.
Tips voor meer zichtbaarheid
Wil je als adviseur optimaal gebruikmaken van deze mogelijkheid? Zorg dan dat je snel reageert op leads; binnen 48 uur. Daarnaast is het belangrijk om actief te zijn op sociale media en te investeren in klantreviews. Vraag niet alleen om reviews na succesvolle gesprekken, maar wees transparant door ook minder positieve ervaringen te tonen. Dit vergroot je betrouwbaarheid. Grote ketens scoren vaak hoog op reviewsites omdat ze massaal inzetten op beoordelingen, maar als onafhankelijk adviseur onderscheid je je door authenticiteit. De behoefte aan betrouwbare en onafhankelijke hypotheekadviseurs blijft constant. Door samen te werken met Florius bereik je klanten die actief op zoek zijn naar jouw expertise, zonder dat je hiervoor hoeft te betalen. Een win-win situatie die we graag blijven faciliteren.