1. Inzicht in je bouwdepot

Razendsnel checken en declareren

Heb je een bouwdepot? Bekijk via mijnFlorius eenvoudig hoeveel geld er nog in het depot staat. En welke rekeningen betaald zijn. Ook kan je via mijnFlorius declaraties indienen.

2. Extra aflossen

Zó geregeld, en zo vaak je wil

Je kunt ook extra aflossen in mijnFlorius. Doe je dit met eigen geld, dan betaal je hiervoor geen vergoeding.

MijnFlorius wordt vernieuwd

Florius is constant bezig met het verbeteren van haar diensten en producten. Ook mijnFlorius wordt komende tijd vernieuwd. Misschien is het je al opgevallen dat bijvoorbeeld het inlogscherm veranderd is. In de komende tijd volgen ook andere pagina’s, zodat je je hypotheekzaken nog beter online kan regelen.
Log in bij mijnFlorius

Altijd inzicht met de mijnFlorius app

Download de mijnFlorius app op je mobiele telefoon. Zo heb je altijd en overal toegang tot je gegevens. Ook kan je aanpassingen doen en je hypotheekaanvraag volgen.
Lees meer over de mijnFlorius app

3. Inzicht in je hypotheek gegevens

24/7 toegang tot alle informatie

Met een mijnFlorius account heb je 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot je persoonlijke gegevens en leninggegevens. Handig als je straks weer belastingaangifte moet doen. Zo heb je meteen de juiste gegevens bij de hand. Vanaf 1 februari kan je ook jouw saldo-opgave downloaden.

4. Nieuwe maandlasten berekenen

Geen adviseur voor nodig

Wil je extra aflossen? Of juist je lening lening verhogen? Via mijnFlorius bereken je eenvoudig en snel wat je nieuwe maandlasten worden. Dit kan je ook doen als je je hypotheekvorm verandert.

5. Wijzigingen doorgeven

In een paar klikken geregeld

Ook wijzigingen voer je eenvoudig door via mijnFlorius. Denk bijvoorbeeld aan een nieuw rekeningnummer. Of geef het adres van je nieuwbouwwoning door zodra dat bekend is. Ga je scheiden, dan kan je ook via mijnFlorius ‘ontslag Hoofdelijke aansprakelijkheid’ aanvragen.

6. Nieuwe rentevastperiode en rente kiezen

Vergelijk je rentes en maandlasten snel online

Eindigt jouw rentevastperiode? Dan krijg je daarover 3 maanden van tevoren bericht via de post. Hierin lees je welke rentes en rentevastperiodes Florius biedt voor je hypotheek en welke maandlasten hierbij horen. Tot 2 weken voor je rentevastperiode afloopt, kan je via je adviseur óf via mijnFlorius laten weten welke nieuwe rente en rentevastperiode je kiest.

Heb je nog geen mijnFlorius account?

Regel het in een paar stappen

Zo maak je een mijn Florius account aan

Om een account aan te maken, heb je je leningnummer nodig. Deze vind je op je saldo-opgave of hypotheekakte. Vul vervolgens je mailadres en een wachtwoord in. Pak daarna het incassokenmerk van de laatste of voorlaatste incasso van je hypotheek erbij. Het incassokenmerk staat bij de afschrijving van je maandlasten, op je bankafschrift of in internetbankieren. Het kenmerk vind je onder 'omschrijving', 'kenmerk' of 'referentie'. Je hebt de 6 cijfers nodig die staan vóór '12NLxxx'.

Account aanmaken voor mijnFlorius

Meer informatie en handige tips

Regel je hypotheekzaken nog makkelijker

Gemakkelijk inloggen met iDIN

Om het je makkelijker én veiliger te maken, is er een nieuwe online inlogmethode: iDIN. Dit moet je erover weten!