Home Actueel Update Coronavirus

Een hypotheek in tijden van corona

Antwoord op je vragen

Het coronavirus raakt ons allemaal. Als hypotheekverstrekker vervullen we een belangrijke maatschappelijke rol. Juist nu zijn we er voor je en staan we voor je klaar.

Heb jij een hypotheek bij Florius en ben je bang dat je je maandlasten (tijdelijk) niet kan betalen door de coronacrisis? Neem dan contact met ons op. Dan kijken we samen naar de beste oplossing.

Bel, chat of mail
Je kan ons altijd bellen als je vragen of zorgen hebt. Wist je dat je ons ook kan mailen of chatten? 


Neem contact met ons op
Vragen over je tijdelijke betaalstop
Van 1 maart tot 1 oktober 2020 was het mogelijk om een tijdelijke betaalstop op je hypotheek aan te vragen. Dat kan nu niet meer. Had jij een tijdelijke betaalstop? Via de link hieronder vind je meer informatie. 
Over de tijdelijke betaalstop
Ondernemers opgelet
Door de bijzondere omstandigheden waarmee veel ondernemers nu te maken hebben, verzoeken wij je, naast het opleveren van de gebruikelijke documenten, ook om aanvullende vragen te beantwoorden. Je adviseur kan je er alles over vertellen.



Wie is Florius?
Klanten over ons
Disclaimer
Privacyverklaring
Dienstverleningsdocument
Hypotheekvormen
Maximale hypotheek
Renteoverzicht
Mijn situatie wijzigt
Duurzaam wonen
mijnFlorius
Nieuwsbrieven
Pers
Vind een adviseur
Verwachting hypotheekrente
Service en Contact
Voorwaarden en formulieren
Klachtenregeling
Veelgestelde vragen
Zelf gegevens wijzigen
© 2022