Home Hypotheek Hulp bij inloggen

Hulp bij inloggen mijnFlorius

Wat u kunt doen als het niet lukt om in te loggen in mijnFlorius.
  • Hulp bij inloggen
  • MijnFlorius app
  • Alles over iDIN
  • Account aanmaken
  • Inloggen mijnFlorius
  • Neem contact op
 
Logt u voor de eerste keer in?
Als u voor de eerste keer inlogt in mijnFlorius, maakt u eerst een account aan voor mijnFlorius. Een account met iDIN is het makkelijkst. U logt dan in via internetbankieren van uw eigen bank. U kunt ook een account aanmaken met uw e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord.



Account aanmaken
Wachtwoord vergeten
Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Of kies voor een account met iDIN. Daarmee kunt u veilig en makkelijk inloggen via uw eigen bank.



Nieuw wachtwoord aanvragen
Regels voor een wachtwoord voor mijnFlorius

Voor een sterk wachtwoord voor mijnFlorius gelden de volgende regels:

  • minimaal 8 en maximaal 20 tekens
  • geen e-mailadres
  • minimaal drie van de volgende tekens: hoofdletters (A-Z), kleine letters (a-z), getallen (0-9) en leestekens

Antwoord op uw vragen over inloggen

Hoe maak ik een account aan voor mijnFlorius?

U kunt op verschillende manieren een account aanmaken voor mijnFlorius. Met een wachtwoord of veilig en vertrouwd via internetbankieren van uw eigen bank. Heeft u een persoonlijke code ontvangen? Dan kunt u deze gebruiken om een account aan te maken. 

> Direct een account aanmaken

Mijn persoonlijke code werkt niet. Wat nu?

Als uw persoonlijke code niet werkt, kan dit verschillende oorzaken hebben. 

Wat kunt u doen?

  • Controleer of u hoofdletters en kleine letters op de juiste plek gebruikt. De persoonlijke code is hoofdlettergevoelig.
  • Controleer of u mijnFlorius activeert met juiste mobiele nummer of e-mailadres. Dit moet hetzelfde zijn als het nummer of e-mailadres waarmee waarmee u de persoonlijke code heeft aangevraagd.

Heeft u drie keer de verkeerde code ingevoerd? Dan is de code nu geblokkeerd. Neem contact met ons op, of kies voor een account met iDIN.

 

 

Waarom ontvang ik geen e-mail als ik wachtwoord vergeten doe?

Meestal betekent dit dat uw e-mailadres niet bij ons bekend is. Mogelijk heeft u een account aangemaakt met een ander e-mailadres. Weet u niet meer met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt? U kunt altijd een account aanmaken met iDIN. 

Hoe werkt inloggen via iDIN?

U logt dan eenvoudig en vertrouwd in via internetbankieren van uw eigen bank. Dit is mogelijk bij de meeste, grotere Nederlandse banken.

> Meer informatie over iDIN 

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Ga naar wachtwoord wijzigen. Liever geen gedoe meer met wachtwoorden? Kies dan voor toegang met iDIN. Eenvoudig en vertrouwd via internetbankieren van uw eigen bank.

iDIN: een veilig ID

Vindt u het ook zo lastig om al die verschillende wachtwoorden te onthouden? Gelukkig is er nu iDIN. Daarmee kunt u bij steeds meer bedrijven en overheidsdiensten inloggen via internetbankieren van uw eigen bank. Makkelijk, veilig en vertrouwd.

 


Alles over iDIN
Ik kan niet meer inloggen

Als u vier keer een onjuist wachtwoord hebt ingevoerd, wordt uw account geblokkeerd. U kunt dan een nieuw wachtwoord aanvragen. Of kies voor een account met iDIN. Hiermee logt u in via internetbankieren van uw eigen bank. Makkelijk, veilig en geen gedoe met wachtwoorden.

Help in another language

Do you need help in another language? Please contact us. We are available from Monday to Friday from 8.30 to 21.00 and on Saturdays from 9.00 to 17.00. We will be happy to assist.  

Contact us
Hulp nodig? 

Neem contact met ons op. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. We helpen u graag. 

Chat, bel of mail
Jouw mening is belangrijk voor ons
Heb je een vraag? Of een tip om onze dienstverlening te verbeteren? Laat het ons weten. We horen het graag.
Neem contact op
Wie is Florius?
Klanten over ons
Disclaimer
Privacyverklaring
Dienstverleningsdocument
Hypotheekvormen
Maximale hypotheek
Renteoverzicht
Mijn situatie wijzigt
Duurzaam wonen
mijnFlorius
Nieuwsbrieven
Pers
Vind een adviseur
Verwachting hypotheekrente
Service en Contact
Voorwaarden en formulieren
Klachtenregeling
Veelgestelde vragen
Zelf gegevens wijzigen
© 2022