Voor een sterk wachtwoord voor mijnFlorius gelden de volgende regels:
U kunt op verschillende manieren een account aanmaken voor mijnFlorius. Met een wachtwoord of veilig en vertrouwd via internetbankieren van uw eigen bank. Heeft u een persoonlijke code ontvangen? Dan kunt u deze gebruiken om een account aan te maken.
Als uw persoonlijke code niet werkt, kan dit verschillende oorzaken hebben.
Wat kunt u doen?
Heeft u drie keer de verkeerde code ingevoerd? Dan is de code nu geblokkeerd. Neem contact met ons op, of kies voor een account met iDIN.
Meestal betekent dit dat uw e-mailadres niet bij ons bekend is. Mogelijk heeft u een account aangemaakt met een ander e-mailadres. Weet u niet meer met welk e-mailadres u een account heeft aangemaakt? U kunt altijd een account aanmaken met iDIN.
U logt dan eenvoudig en vertrouwd in via internetbankieren van uw eigen bank. Dit is mogelijk bij de meeste, grotere Nederlandse banken.
Ga naar wachtwoord wijzigen. Liever geen gedoe meer met wachtwoorden? Kies dan voor toegang met iDIN. Eenvoudig en vertrouwd via internetbankieren van uw eigen bank.
Vindt u het ook zo lastig om al die verschillende wachtwoorden te onthouden? Gelukkig is er nu iDIN. Daarmee kunt u bij steeds meer bedrijven en overheidsdiensten inloggen via internetbankieren van uw eigen bank. Makkelijk, veilig en vertrouwd.
Als u vier keer een onjuist wachtwoord hebt ingevoerd, wordt uw account geblokkeerd. U kunt dan een nieuw wachtwoord aanvragen. Of kies voor een account met iDIN. Hiermee logt u in via internetbankieren van uw eigen bank. Makkelijk, veilig en geen gedoe met wachtwoorden.
Do you need help in another language? Please contact us. We are available from Monday to Friday from 8.30 to 21.00 and on Saturdays from 9.00 to 17.00. We will be happy to assist.
Neem contact met ons op. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. We helpen u graag.