​Mijn hypotheek bij Florius…. En nu?

Sinds februari bent u klant bij Florius. Wij waren benieuwd hoe u de eerste maanden bij ons heeft ervaren. En hoe we ervoor kunnen zorgen dat u graag klant bij ons bent en blijft! Daarom hebben wij onderzoek gedaan onder klanten die net als u eerst klant waren bij Direktbank. Wij zijn blij met uw antwoorden op onze vragen. Daar kunnen wij van leren.

U bent niet altijd tevreden. Dat komt bijvoorbeeld doordat uw hypotheek ongevraagd bij Florius is ondergebracht. En het soms niet de eerste keer is dat uw hypotheek is ‘verhuisd’. U geeft ook aan Florius te zien als een partij die ‘gemak’ biedt, bijvoorbeeld met mijnFlorius en als het gaat om extra aflossen.

Vaak geeft u aan ons nog niet zo goed te kennen. Daar willen we wat aan doen! Wij gaan u met regelmaat informeren. Over de mogelijkheden die er al zijn, of over nieuwe ontwikkelingen. Ook wil Florius uw hypotheek zo goed mogelijk laten aansluiten bij uw actuele persoonlijke situatie. Wij proberen daarom contact met u op te nemen als wij denken dat uw hypotheek ‘beter’ kan.


Dat doen wij op basis van de gegevens die wij nu van u hebben. Verandert uw situatie of wilt u wat anders op woongebied? Neem alvast een kijkje in mijnFlorius. Veel hypotheekzaken kunt u daar zelf regelen. Of neem zelf contact op met Advies&Service, wij helpen u graag. Zo leert u ons beter kennen, en wij u! U kunt ons op werkdagen bereiken van 08.30 uur tot 21.00 uur. Ons telefoonnummer is 033 752 5000

 

Inloggen op mijnflorius